Giriş…

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bloguma tıkladığınız için teşekkür ederim. Hakkımda detaylı bilgiyi ‘Birazda benden bahsedelim…’ kısmından edinebilirsiniz.

Uzun zamandır kafamda olmasına rağmen blogumu 2013 de açabildim. Pamukkale Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim. Kayıtlara geçsin burdan. Teknolojiye ‘Teknoloji candır abiii’ gözüyle bakanlardanım.

Yeni, fonksiyonel her şey dikkatimi çeker. Benim dikkatimi çeken şeyleri sizlerde de paylaşacağım. Teknolojik makaleler , derlemeler , istatistikler tarzı şeylere blogumda sık rastlıyor olacaksınız. Ayrıca programlama dilleriyle de uğraşabiliriz beraber. Bildiklerim hakkındaki bilgilerimi buradan sizlerle paylaşacağım. Bilmediklerimi de beraber öğrenebiliriz olmaz mı? 🙂

Daha fidanım. Meyve verecek ağaca ulaşma yolculuğumda bana eşlik ederseniz çok mutlu olurum. Umarım keyifli bir yolculuğa çıkarsınız gizemin dünyasında.. Denizli’den bildiriyorum, beni takipte kalın 🙂

2 thoughts on “Giriş…

Bir Cevap Yazın

