Renkli renkli klasörler :)

Arkadaşlar bakın ben ne buldum 🙂 Masaüstü klasörleriniz rengarenk olsun ister misiniz? Bunun için bir uygulama var. Bende kullanmaya başladım. Gereksiz görenlerinizde olacaktır elbet, ben paylaşayım da 🙂 Öncelikle http://bit.ly/18jhKJp linkini tıklıyorsunuz. Ben oradan indirdim.  DOWNLOAD FOLDERCOLORIZER kısmına tıklıyorsunuz. Dosya inince otomatik kurulum yapılıyor. Mini bir key sayfası çıkıyor. Sizden e-mail adresiniz isteniyor. Mailinizi girince hemen active oluyor ve kullanıma başlıyorsunuz. Renklerdirmek istediğinizi klasörün üzerine sağ tıklayıp Colorize! seçeneğinin üzerine geliyoruz yanda cıvıl cıvıl renkler beliriyor. Birini seçmeniz yeterli. Güle güle kullanın. İyi çalışmalar 🙂 Görsel

4 thoughts on “Renkli renkli klasörler :)

Bir Cevap Yazın

